Respektdagen

barn løper

Før vi gikk opp til Lysejordet varmet vi opp felles med årets BlimE-dans i skolegården. På Lysejordet ble elevene delt inn i grupper, med en fra hvert trinn, og løste ulike oppgaver i fellesskap. I år var det både quiz,  ballkasting, lek, og andre praktiske oppgaver som måtte løses.
Vi avsluttet dagen med stafett og overrasket alle elevene med utdeling av boller.

Elevene var i strålende humør hele dagen, og det var fint å se hvor godt gruppene jobbet sammen for å løse de ulike postene. Spesielt rørende å se hvor flinke de eldste barna var til å passe på de yngre.
En super dag for å knytte relasjoner på tvers av både klasser og alder. Dette er med på å skape det gode og inkluderende fellesskapet vi har her på Lilleaker.

Vi er stolte av de flotte elevene våre, og gleder oss allerede til neste Respektdag høsten 2019.