Viktig informasjon fra skolen 15.04.20

Lilleaker skole

Osloskolene skal gradvis gjenåpnes i tråd med regjeringens plan.
Fra 27. april skal skolene og Aktivitetsskolene åpnes for elever på 1.-4. trinn.

Det utarbeides nå nasjonale retningslinjer for nødvendige smitteverntiltak som skal iverksettes til oppstart.

Det er fremdeles uvisst når skolene åpner for 5. - 10.trinn.

Fra 15. april vil alle elevene igjen få fjernundervisning fra lærerne sine.

Kunnskapsdepartementet har samlet viktige spørsmål og svar om gradvis gjenåpning av skoler og barnehager. Disse kan du lese mer om HER

Vi vil komme sende dere informasjon via Skolemelding, når vi har fått mer informasjon om hvordan vi skal organisere oss fra og med 27.04.

Håper dere får noen fine skoledager fremover

Meld fra om smitte

Skolen ber om at alle elever og ansatte melder fra til rektor erling.maroy@ude.oslo.kommune.no  dersom man er smittet. På den måten kan vi i samarbeid med helsemyndighetene og gi informasjon til alle som har hatt nærkontakt med den som er smittet. Dette står det også mer om på UDAs nyhetsrom.

Utdanningsetatens nyhetsrom