Viktig informasjon vedrørende stenging av skolen

Lilleaker skole 2015

Skolen sendte tidligere i dag, torsdag 12.03, en melding om at skolen er stengt fra og med mandag 16.03. På grunn av problemer med skolemelding, så er all informasjon fra skolen forsinket og følgende endring gjelder fra og med i morgen:

Barn skal holdes hjemme fra skolen fra og med fredag 13. mars. Unntaket gjelder for familier der foreldrene har yrker som ivaretar samfunnskritiske oppgaver og som trenger et tilbud om barnepass til barn under 12 år. Disse barna møter fredag 13. mars i sine vanlige skoler som har et tilbud der. I løpet av fredag vil vi få tilbakemelding på hvordan dette skal organiseres fra og med mandag.

Vi sendte i dag hjem skolebøker med elevene. Har elevene ikke vært på skolen i dag, kan dere kontakte oss så kan vi organisere henting av skolebøker.
Fra og med mandag vil elevene få undervisningsopplegg fra sine kontaktlærere.

Les mer i Utdanningsetatens nyhetsrom: https://aktuelt.osloskolen.no/