Skoleplattform Oslo

Skoleplattform Oslo gir tilgang til informasjon og relevante verktøy tilpasset rollen til den som logger seg inn.

Skolenettsidene

Her finner du nyheter, kontaktinformasjon, ukeplaner til aktivitetsskolen, oversikt over råd og utvalg, ulike planer og bilder - for å nevne noe.

Hva finner du etter pålogging til Skoleplattform Oslo?

• Pålogging gjøres via nettsiden ved å klikke på "Logg inn" øverst til høyre på nettsiden.
  • Velg "foresatte".
  • Du logger deg deretter på ved hjelp av ID-porten, på samme måte som ved tilgang til en rekke andre offentlige tjenester i Norge.

Infosider i Portalen

Skolen har opprettet infosider for FAU og komiteene. På FAU-siden finner foresatte innkallinger og referater. Komitesidene inneholder erfaringer fra tidligere års komitearbeid, for eksempel juletrefest, nyttårsdisko, markedsdagen og 17. mai.

IST Everyday

Fra skolestart 2020 kan du som foresatt selv endre kontaktinformasjonen din. I tillegg får du oversikt over timeplaner, skoleårskalender, karakterer, fravær og anmerkninger i ett system. Les mer om IST Everyday.

Kommunikasjon

Vi har flere kanaler for kommunikasjon her på skolen; e-post, skolemelding og hjemmesiden vår.