God påske fra Lilleaker skole

Påskeillustrasjon

Det ble en annerledes avslutning før påske i år, uten å kunne samle alle elevene våre i samlingssalen til hyggelig avslutning. Vi savner alle å være sammen med de flotte elevene vi har her på skolen, og jeg tror både vi lærere og elever kjenner på at hverdagen slettes ikke er så verst!
Vi ønsker å takke dere alle for hvordan dere har møtt disse ukene på en slik positiv måte, og tatt alle de nye utfordringene på strak arm. Det ble en bratt læringskurve for oss alle, og det har vært veldig hyggelig å være rektor og få mange hyggelige tilbakemeldinger fra elever og foresatte.
Lærerne på skolen kan fortelle om mange flotte elever som står på og løser oppgaver, og mestrer læringen på nye måter.

Det blir spennende å se hva som skjer etter ferien, men vi skal være klare til å møte dette uansett hvordan dette blir.

Men først skal vi alle koble av fra læringen og ha noen fridager.

GOD PÅSKE

Erling