Tegneutstilling på Stoppestedet

tegnekonkurranse

Framtidens Fred er tittelen på tegnekonkurransen arrangert av Lions og FN. Det ble tegnet av barn i 7. klasse fra ca. 200 land over hele verden. Fra vårt område er det elever fra Lilleaker, Bestum og Montessoriskolen Lyse som har deltatt.Det har blitt laget en utstilling av noen av de beste tegningene fra hver klasse fra hver skole. Åpning av utstillingen på Stoppestedet er onsdag 6. desember kl. 14. Utstillingen vil bli hengende på Stoppestedet i 1 uke.

Alle elever, foresatte og lærere er velkommen til åpningen.

Våre vinnere var:
7a 1. premie: Laura Nikkanen Ulrikson 2. premie: Mathilde Koch Winther 3. premie: Frida J. Bruvik Ernestus
7b 1. premie: Isabell Saastad Mundal 2. premie: Helena Havland Gabrielsen 3. premie: Ida Kristine Gurholt
7c 1. premie: Anna Andersen 2. premie: Vita Rygg Sorteberg 3. premie: Ida Martens Sollie

Det ble også kåret en skolevinner som går videre i den lokale konkurransen med Bestum skole og Montessoriskolen. Skolevinner ble Anna Andersen 7c.

Les mer om konkurransen på Lions hjemmesider.

7a
7b